هشدار به والدین | زورگیری از کودکان تنهای ۷ تا ۹ ساله دم عابربانک

متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتا به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف اعتراف کرد.
هشدار به والدین | زورگیری از کودکان تنهای ۷ تا ۹ ساله دم عابربانک
کد خبر : ۵۴۷۸۸

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل زورگیری و سرقت از کودکان ۷ تا ۹ ساله خبر داد.

 سردار علی، ولی پورگودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در دی ماه سال جاری و شکایت والدین این کودکان مبنی بر انتقال وجه از حساب بانکی شان، بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند که متهم با پرسه زنی در اطراف خودپرداز‌های بانک‌های جنوب تهران، دختران و پسران ۷ تا ۹ ساله را که قصد برداشت پول از عابر بانک داشتند با سلاح سرد تهدید و پس از دریافت رمز عابر بانک اقدام به انتقال و برداشت وجه از کارت همراه کودکان می‌کرد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی گسترده هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می‌کرد، کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتا به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف اعتراف کرد.

 سردار، ولی پور گودرزی با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است، اضافه کرد: متهم به همراه ۴ مالباخته به مرجع قضائی معرفی شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر